Підсумки першого кола очима учасників. ФК «Будівельник» (Ужгород)

27.08.2023 - 05:36

На запитання анкети сайту відповідає тренер ФК «Будівельник» Юрій Шукаль.

 

1. Як би Ви охарактеризували рівень суперництва учасників чемпіонату в першому колі?

Суперники – потужні, добре укомплектовані, підготовлені, конкурентоспроможні, тому й рівень чемпіонату високий.

2. На Ваш погляд, наскільки вдало виступила Ваша команда з огляду на реалії та дебютний статус клубу?

Звичайно, ми є новачками в чемпіонаті, тільки почали. Отож десь закономірно, що деякі ігри нам удавалися, а деякі – ні. Але загалом хотілося б краще виступити. Є шанси, що команда результативніше зіграє в другому колі.

3. Який із матчів найбільше запам’ятався?

Хотілося б про хороше, але, на жаль, запам’яталися не тільки добре зіграні матчі. Зокрема, не склалася в нас гра із виноградівським «Севлюшем». Натомість приємні враження – від поєдинку з «Бужорою», у якому ми проявили себе: у меншості показали характер і здобули результат.

4. Кого з виконавців вважаєте найціннішим у своїй команді?

Виділю Руслана Соскиду. Це наш бомбардир і вже капітан команди. Бажаю йому в другому колі подолати історичний рекорд. Вірю, що в нього все вийде.

5. Назвіть трьох кращих гравців з інших команд?

Це гравці з першої трійки. Вони є лідерами своїх команд, у першому колі виконували великий об’єм роботи, відчувається, що ведуть за собою свої колективи. Мова про Адріана Пуканича із «Севлюша», Дмитра Антошина з «Тячева» та Юрія Славіка з «Медеї».

6. Як оцінюєте рівень суддівства за 12-бальною системою?

Були спірні моменти, не буду виокремлювати матчі, але в окремих із них із незрозумілих причин була така ж незрозуміла ініціатива в команд суперників. Але в цілому суддівство влаштовувало, навіть у тих зустрічах, у яких ми програвали. Загалом арбітраж мені сподобався, тому я навіть поставив би 10 балів із 12.

7. Які завдання перед командою постають на друге коло?

Хочеться насамперед результату для себе, керівництва клубу, уболівальників. Тому завдання – вигравати в кожній грі й піднятися якомога вище в турнірній таблиці.

8. Чим заповнюєте паузу в чемпіонаті?

Ми не йшли на перерву, підтримували форму в чемпіонаті міста. До нас приєдналися Владислав Микуляк, Роберт Смокоровський, Микола Ількович, воротар Ерік Гречка, тренер юнаків Ігор Кузь. Вірю, що в другому колі гратимемо цікавіше.

9. Що потрібно покращити в плані організації змагань?

Усе добре, у мене не було ніяких зауважень. Хіба що окремим командам добре б покращити якість полів.

10. Хто, на Ваш погляд, найбільше претендуватиме на потрапляння до трійки призерів?

«Севлюш», «Тячів» і «Марамуреш».

Володимир ТАРАСЮК, ЗАФ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Додай віджет турнірних таблиць собі на сайт

Основні плюси нашого віджету:
- автоматичне оновлення
- офіційні дані
- не впливає на твій сайт
- можливість додаткового налаштування таблиць

Базовий код:

Для додаткового налаштування віджету, в кінці запиту src можна додати:
- виділити команду 21: &selectteam=21 (номер команди можна дізнатись, натиснувши на її назву у таблиці у ссилці, номер буде визначено параметром team)
- приховати колонку 3: &hc3=y (так само і з іншими, крім 1,2,9: &hc[номер_колонки]=y)

Приклад:https://zaf.org.ua/?page_id=5001&selectteam=20&hc3=y&hc4=y&hc5=y&hc6=y&hc7=y&hc8=y - виведе таблицю з виділеною командою Тячів, без 3,4,5,6,7,8 колонок.

Додай віджет турнірних таблиць собі на сайт

Основні плюси нашого віджету:
- автоматичне оновлення
- офіційні дані
- не впливає на твій сайт
- можливість додаткового налаштування таблиць

Базовий код:

Для додаткового налаштування віджету, в кінці запиту src можна додати:
- виділити команду 21: &selectteam=21 (номер команди можна дізнатись, натиснувши на її назву у таблиці у ссилці, номер буде визначено параметром team)
- приховати колонку 3: &hc3=y (так само і з іншими, крім 1,2,9: &hc[номер_колонки]=y)

Приклад:https://zaf.org.ua/?page_id=5001&selectteam=20&hc3=y&hc4=y&hc5=y&hc6=y&hc7=y&hc8=y - виведе таблицю з виділеною командою Тячів, без 3,4,5,6,7,8 колонок.