Представники регіональних федерацій зустрілись у Будинку ФФУ
03.09.2015 - 19:532 вересня 2015 року перший крок у вирішенні наболілих питань для регіональних федерацій зробила Федерація футболу України.
У київському Будинку ФФУ відбувся навчальний семінар для представників регіональних федерацій.
Футбольним федераціям України презентували нову електронно-аналітичну базу, яка направлена на спрощення обміну інформацією між регіонами та ФФУ у режимі он-лайн.
Відкрили семінар перший віце-президент ФФУ Вадим Костюченко та віце-президент Василь Орлецький.
У першу чергу, вони акцентували увагу регіональних федерацій на тому, що нова база даних буде мати як юридичну, так і економічну основу, а за її зміст відповідатиме лише обласна федерація та представник, який вводив дані.
В основу бази мають бути введені усі відомості про регіональну федерацію: керівний склад, арбітри, клуби, стадіони, розподіл коштів тощо. Перелік дуже великий, але час для заповнення цих даних є – за перший квартал цього року ФФ мають внести дані до кінця вересня.
Для належної роботи Федерації футболу України та кожної окремої регіональної, ця електронна інформація дуже важлива, зважаючи як на економічний, так і юридичний аспекти. ФФУ дані по федераціям зводить кожен рік, тому великим кроком є створення саме єдиної бази. Кожна зміна у ній буде фіксуватися на головному сервері, там же дізнаються, хто саме її зробив. Для роботи над єдиною базою ФФУ кожній федерації видала окремі паролі, а керівництво регіональних ФФ визначило штатного працівника, якій відповідатиме за її наповнення.
Єдиним недоліком у створенні єдиної бази, як зазначили майже усі представники регіонів, є співпраця федерацій із іншими структурами, які, на жаль, іноді самі не володіють потрібною інформацією.
У рамках реалізації програми «Performance» усім регіональним федераціям було передано по два ноутбуки та принтер.
У той же час керівництво ФФУ зазначило, що з цього року на кожного гравця планується ввести єдиний електронний паспорт, але заявкові дані на них у електронному вигляді має заповняти сам клуб-заявник.
Найважливішим у новій базі є списки усіх футболістів віком від 10 років, які навчаються у регіональних ДЮСШ, адже саме через них як у ФФУ, так і на рівні регіонів, випливає найбільша плутанина. Є доволі часті випадки, коли один і той же юнак може бути заявлений у двох сусідніх областях із різними відмінностями (помилково чи навмисно введений рік народження, ініціали тощо). Тому, як було наголошено на семінарі, дані у базу мають вноситися тільки з паспорту (або свідоцтва про народження) гравця.
Велике занепокоєння у керівництва ФФУ викликає і політична складова: неоголошені ЛНР та ДНР проводять свої чемпіонати, самостійно роблять заявкові листи гравців тощо. Як не дивно, зважаючи на ситуацію у країні, сусідні із ними області, також беруть участь у незаконній реєстрації. Ці сумісні дії вносять у регламент ФФУ значні порушення.
Звернули увагу й на те, що багато гравців-аматорів України беруть участь у чемпіонатах сусідніх країн. Урегулювати цю ситуацію можливо тільки вдосконаливши одну єдину базу паспортів. Як запевнили у ФФУ, їх програмісти працюють над цим.
Валентин Владимирович Загоруйко, відповідальний за наповнення інформаційних баз, наголосив також, що у порушенні регламентів ФФУ та регіонів, винними є не тільки гравці та керівництво клубів, а й голови обласних федерацій, які зважаючи на власні інтереси, часто не слідують головному закону ФФУ.
Тому усім ФФ було наголошено взяти за основу регламент ФФУ, а також внести правки у регламент кожної окремої області. Насамперед, це стосується трансферного періоду.
На жаль, час зустрічі ФФУ та регіональних ФФ був обмежений, але під час неї виникали й інші робочі питання щодо кращого розвитку професійного, аматорського та дитячо-юнацького футболу України. Тож, сподіватимемося, що ФФУ не обмежиться цим навчальним семінаром, а зустрічі між працівниками федерацій будуть частішими та більш насиченими у плані вирішення питань, які виникають у роботі обласних федерацій та їх співпраці із районними федераціями.
До прикладу, на Закарпатті серед дорослих та юнацьких складів ми маємо: 24 команди Вищої ліги, 20 Західної та 20 Східної зон Першої ліги. Незабаром стартуватиме чемпіонат ДЮФЛ Закарпаття у двох зонах (близько 12-ти команд у кожній). Тож, питань щодо покращення організації чемпіонатів, їх проведення, суддівства є чималий.
Хотілося би також зазначити, що Федерація футболу Закарпаття запрошує до співпраці інші регіони країни та готова надати інформаційну допомогу у створенні офіційних сайтів федерацій.
Залишити відповідь